24 Haziran 2012 Pazar

Turgut İbiş

Kayısı dalda sallanır
Yersen ağzın ballanır
Yok eğer yiyemezsen
Kalanı İbiş'e yollanır.


18 Haziran, 20:52 ·

Emel Andaç

Ağaç küçük..kayısısı az hepsini ben yedim.İbiş'e kalmadı bişi:))18 Haziran, 21:23 ·

Turgut İbiş

Kayısı dalda az imiş
Nasip kaldı başka yaza
Derdimi anlatamadım
Emel denen sarı kıza.


18 Haziran, 21:29 ·

Emel Andaç
Hahahaha...İlahi Turgut Abi öldüm gülmekten...


18 Haziran, 21:43
·
Turgut İbiş


Amaç zaten güldürmek
Güldürebildiysem ne ala
Gecenin bu saatinde
Oldum başına bela.


18 Haziran, 21:46 ·
Emel Andaç

Yorgunluktan bitkin bir haldeyken iyi geldi dörtlüklerin:)))

Yukarıdaki yazışma  Facebook sayfa arkadaşım Emel Andç'ın kayısı ve erik fotoğraflarından ve karşılıklı konuşmalarımızdan esinlenerek yazdığım dörtlükler.Neden böyle yaptığıma gelince başlı başına dörtlükler şiir içinde anlam bulsun istedim.

Hiç yorum yok: