26 Temmuz 2012 Perşembe

7 DEN 70 İNİ


“Sahte aydın gömleği giyenler kulak versin    
Özür diyen şu haltı yiyenler kulak versin
‘Hepimiz Ermeniyiz’ diyenler kulak versin
Kıbleye karşı yaptı alayınız çişini
Sizin gibi aydının 7’den 70’ini

Bana bakın! Türk'e diş bileyen özürlüler
Ermeni'den özür dileyen özürlüler
Size aydın diyorlar dalayan özürlüler
Köpek bile göstermez sahibine dişini
Sizin gibi aydının 7’den 70’ini

Kiminiz profösör,kiminiz yazarsınız
Türk'ün ekmeğini yersiniz yedikçe azarsınız,
Arkasından her türlü kuyuyu kazarsınız
Yeter artık bırakın bu milletin peşini
Sizin gibi aydının 7’den 70’ini

Bu özürden gayeniz çıbanı uçlandırmak
Güya Türk'ün ağzıyla Türkler'i suçlandırmak
Ermeni'ye koz verip tezini güçlendirmek
Kaç dolara kestiniz bu özürün fişini?
Sizin gibi aydının 7’den 70’ini

Alayınız Nobellik bir Orhan Pamuk’sunuz
Ve hatta bana göre ondanda yamuksunuz
Türk’ün canı yanınca, gözleri yumuksunuz
Kör olur görmezsiniz, Ermeni tedhişini
Sizin gibi
aydının 7’den 70’ini

1915'den dem vurmayın hiç bana
Vurursanız buyurun söyleyin Erivan'a
Açalım arşivleri her şey çıksın meydana
Kim soy kırım ettiyse edeni etmişini
Sizin gibi
aydının 7’den 70’ini

1915'de köyleri basan kimdi?
Yaşlı ve kadınları iplerle asan kimdi?
Beşikte bebelerin başını kesen kimdi?
Konuşalım tarihin gelmişi,gitmişini
Sizin gibi
aydının 7’den 70’ini

Dünyanın her yerinde puşt pusular kurulur
Büyük elçi,konsolos,ateşeler vurulur
Ne bir özür dilendi,ne hal hatır soruldu
Ermeni yapmadımı terörün müthişini?
Sizin gibi
aydının 7’den 70’ini

Soruyorum taşnak ne ne iş yapar asala?
Asala dedim miydi başlarsınız masala
Bakın beyler bu işler sizi aşan mesele
Haddinizi aşmayın herkes yapsın işini
Sizin gibi
aydının 7’den 70’ini

Plan dedim kızdınız işte siz plansınız
Yıllardır koynumuzda beslenen yılansınız
Tehcirde gidenlerden geriye kalansınız
O yüzden biliyorum karnınızın şişini
Sizin gibi
aydının 7’den 70’ini

Meşhur bir Atasözüdür, domuz gönü post olmaz
Ermeni’den dost olur ama sizden dost olmaz
Bir ülkede ihanet bu kadar serbest olmaz
Ozan Arif  bulmak zor Türkiye’nin eşini
Sizin gibi aydının 7’den 70’ini.”
Ozan ARİF

Hiç yorum yok: