28 Ekim 2012 Pazar

ÇİÇEKLERE!...


Güzeller tacında gelin elinde
Uğruna boğuldum sevda selinde
Benim ömrüm geçti senin yolunda
Senin ömrün nice süre bir çiçek

Kimi al boyanmış kimisi sarı
Her çiçeğin başka başka esrarı
Gönülden feth eder o nazlı yarı
Kim ki sevdiğine vere bir çiçek

Bülbül cefa çeker çiçekler sefa
Kokusunu yayar dört bir etrafa
Eğer sevdiğini dese bir defa
Dayanamaz o ısrara bir çiçek

Ömrünü uğruna zail ederse
Benim gönlüm sende değildir derse
Gülü yad ellere meyil ederse
Bülbüle attırır nara bir çiçek

Aşığa kara kış yaz çiçeklerin
Ömrü gelir geçer tez çiçeklerin
Bülbüle ahu zar naz çiçeklerin
Niceler düşürmüş zara bir çiçek

Eğer aşık söz veripde durmazsa
Eğer sevdiceği kıymet vermezse 
Bunca güzelliği biri dermezse
Çürür girer kara yere bir çiçek

Nice yaprak açmış nice dal vermiş
O da belki sevdasına esirmiş
Bezenmişte renkten renklere girmiş
Ne yapsın görmeyen köre bir çiçek

İç geçirmiş yine gitmiş maziye
Sabır etmiş içte kalan sızıya
Kader demiş razı olmuş yazıya
Boyun bükmüş o hünkara bir çiçek

Yarası derindir hiç ellemeyin
O da benim gibi ne dersez deyin
Sanki şubesidir Ahmet Gediğin
Hayali kavuşmak yara bir çiçek

AHMET GEDİK
TORTUMKALE'Lİ ŞAİR
BALIKESİR 27.10.2012
Bu güzel şiiri Öğrencim Ahmet Gedik Balıkesir'den çiçekler albümüm için yazmış kendisine çok teşekkür ederim.Yüreğine sağlık  çok teşekkür ederim.


2 yorum:

Pelin dedi ki...

Güzel şiir teşekkürler.

Turgut ibiş dedi ki...

Beğeniniz için ben de size teşekkür ederim.