23 Ağustos 2016 Salı

BENİ AFFEDİN...

İşten anlamayan yönetim olmaz
Kanunsuz olayda hukuk aranmaz
Yürekli olanlar zaten aldanmaz
Kusurlu davrandım lütfen affedin.

Uyuduk duymadık diyerek olmaz
Söylenen yalana kimse inanmaz
Olaylar nihayet burada kalmaz
Kusurlu davrandım lütfen affedin.

Hatalı davranan hesap verecek
Kusurlu olanlar hemen gidecek
Yapmayan yerine yapan gelecek
Kusurlu davrandım lütfen affedin.

Devletin kurumu tarumar olmuş
Güvenlik gücüne fetöcü dolmuş
Olaylar olunca gülümüz solmuş
Kusurlu davrandım lütfen affedin.

Hak hukuk yerini bir gün bulacak
Suçluyu ararken suçsuz yanacak
Milletim yeniden düzen kuracak
Kusurlu davrandım lütfen affedin.

Altında bulunan memuru bilmez
Vaziyet kötüdür hoşuma gitmez
Suskun olanları millet affetmez
Kusurlu davrandım beni affedin.

Turgut İbiş.

Hiç yorum yok: