1 Şubat 2017 Çarşamba

SEN OLSAN DA OLMASAN DA...

Aşıklara mevsim boldur,
Havam iyi zaman çoktur.
Gönlünü aşkınla doldur,
Aşık olmak güzel huydur.

Onu görüp görmesem de.
Ben yaşardım hayalimle.

Bahar aşklar depreştirir,
Gönlüne sevgi yerleşir.
Aşıklar dertten söyleşir,
Zaman gelmişse birleşir,

Rengi solsa solmasa da
Ben yaşardım hayalimle.

Bülbüller söyleşir gülle,
Aşık her dem çeker çile,
Aşk ateşi var gönülde
Söylersin aşkın birine,

Aşık ol sam olmasam da.
Ben yaşardım hayalimle.

Aşk demektir sevgi özü,
Zaman şimdi dinle sözü.
Yokuşların vardır düzü
Kör olur mu aşkın gözü?

Yol düz olsa olmasa da.
Ben yaşardım hayalimle.

Aşk dediğin bir kelime,
Dolansın her gün dilime.
Yaşarım yalnız halimde,
Zaten kızgınım kendime

Beni seven olmasan da
Ben yaşardım hayalimle.

Aşıkım ben başım döner,
Günü gelir aşkım söner.
Aşkı yaşatmaktır hüner,
Gelsin güzelim O dilber.

Ben yaşardım hayalimle.
Sen olsan da olmasan da.
Turgut İbiş



1 yorum:

Unknown dedi ki...

ÇOk güzel olmuş Turgut amca....deniz