16 Ocak 2014 Perşembe

ADALET

Ellerinde satırı,copu,sopası,
Bunlar kanun bilmezlerin tayfası.
Meydanları biber gazı,su deryası.
Aradım adaleti yoktur dediler.

Halkını aşağıla,her an hakaret,
İnsanları hep evlerinde hapis et.
Suçlaması hazırdır bunlar terörist,
Aradım adaleti yoktur dediler.

Gençleri öldürdüler pisi pisine,
Sorarım sizlere gençlerin suçu ne?
Halkına verdin onca gazı,sopayı
Aradım adaleti yoktur dediler.

Hukukun üstünlüğü bizde bozuktur,
Bunlarda Adalet ve merhamet yoktur.
İnsanımız bu düzene çok soğuktur
Aradım adaleti yoktur dediler.

Seçimler hiç demokrasisiz olur mu?
Bozuksa hukuk hak yerini bulur mu?
Bizim vatandaşlar oyunu yutar mı?
Aradım adaleti yoktur dediler.

Suçlular dışarıda,suçsuz dediler.
Günahsızlar hep mahkemeye geldiler,
Hukukun çarkını perişan ettiler
Aradım adaleti yoktur dediler.

İbiş'in yazdığı gitmez ki hoşuna,
Hak hukuk arama hiç boşu boşuna.
Gelmişim şimdi altmış altı yaşına,
Aradım adaleti yoktur dediler.

Turgut İbiş.

Hiç yorum yok: