16 Ocak 2014 Perşembe

ADALET

Kanunları uygulamaz tayfası
Aradım adalet yoktur dediler
Alanları biber gazı deryası.
Aradım adalet yoktur dediler.

Halkı aşağılar,her an hakaret,
İnsanları hep evlere hapis et.
Suçluyu görünce yapar şikayet
Aradım adalet yoktur dediler.

Gençler ölüyorlar pisi pisine,
Çok yazık oluyor gençlerimize
Biraz hakim olun siz kendinize
Aradım adalet yoktur dediler.

Hak hukuk arama bizde bozuktur,
Bunlarda Adalet merhamet yoktur.
İnsanlar düzene zaten soğuktur
Aradım adalet yoktur dediler.

Demokrasi yoksa seçim olur mu?
Bozuk adalette hak bulunur mu?
Ortada olanlar hiç unutulur mu?
Aradım adalet yoktur dediler.

Suçlular geziyor,suçsuz dediler.
Günahsızlar mahkemeye gelirler,
Hukukun çarkını berbat ettiler
Aradım adalet yoktur dediler.

İbiş'in yazdığı gitmez hoşuna,
Hak hukuk arama boşu boşuna.
Gelmişim hayatın olgunluğuna,
Aradım adalet yoktur dediler.

Turgut İbiş.

Hiç yorum yok: